Apostrofa wita...

 

Dzień dobry,

Witam Cię bardzo serdecznie Drogi Gościu Mój!


Powoli rozpoczynam nową działalność. Jestem w trakcie tworzenia internetowej galeryjki pod nazwą „Apostrofa”. Nazwa nie jest przypadkowa, bowiem 'apostrofa' znaczy tyle, co

bezpośredni zwrot do osoby, pojęcia, wydarzenia, przedmiotu, idei, bóstwa, stosowany w celu wywołania określonego wrażenia odbiorców, wprowadzenie nastroju ...”


Tak, dokładnie o to mi chodzi, bowiem moim założeniem jest, aby przedmiot z mojej galerii „przemawiał” swoim nietuzinkowym pięknem. Stawiam duży akcent na  niepowtarzalność przedmiotu, bowiem piękno, jest pojęciem względnym, a wyjątkowość może mieć różne oblicza i broni się zawsze, niezależnie od gustu odbiorcy. Od zawsze otaczam się przedmiotami z nutą artystycznego wyrazu, antykami, przedmiotami z drugiej ręki. Ich wartość i piękno przekonuje mnie najbardziej.

Więc już dziś zapraszam, za czas niedługi, do mojego nowego sklepiku :) Znajdą się w nim drobne mebelki antyczne, przedmioty dekoracyjne, trochę sztuki, trochę rękodzieła i może coś jeszcze... Pozdrawiam wszystkich wielbicieli kreatywnego życia!

                                                                                                        Pola


 Oto strona startowa, bardzo robocza wersja jeszcze, ale jest...

I tworzę ją nadal. 

Kroczek po kroczku samodzielnie. 

Niebawem zaistnieje w sieci...


 

Komentarze

  1. Znalazłam Cię I TU:)
    "Apostrofa" kusi ....
    i wróży niespodzianki.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, gratuluję decyzji i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz